Prispevki

Zakaj smo v »dobrih časih« podcenjevali mreženje?

Zakaj smo v »dobrih časih« podcenjevali mreženje?

Zakaj so nekateri pred virusom v dobrih časih, ko je bila blaginja, podcenjevali mreženje? So imeli enostavno vsega preveč, jim je bilo vse preveč dostopno in so bili ljudje zadnja stvar, s katero so se želeli ukvarjati?

Neizbežno je, da se bodo zaradi trenutne situacije določene zadeve spremenile. Majhen odstotek posameznikov bo na račun tega profitiral. Toda večina se nas bo morala žal drastično prilagoditi novo nastali situaciji. Prilagoditev bo sigurno lažja, če se bomo odprli in osredotočili na posameznike, ki so trenutno del naše poslovne in socialne mreže.

Zdaj je pravi čas, da ozavestimo, kako bi bilo dobro imeti v bazi, v telefonu prave kontakte, prave osebe. S pravimi kontakti lahko dobimo prave informacije, nove pobude in nove poslovne priložnosti. Na podlagi tega naslova moramo črpati motivacijo za reševanje novih izzivov in za načrtno aktiviranje s ciljem ojačiti svojo obstoječo poslovno in socialno mrežo. Iskreni moramo biti do sebe in si priznati, da smo sami krivi, če v preteklosti nismo uspeli postaviti kvalitetne poslovne in socialne mreže. Danes ni nobene potrebe po izgovorih in osebnem smetenju v smislu, da so samo drugi krivi za nastalo situacijo, da nas je strah, da nismo dovolj dobri, da smo preponosni prositi za pomoč itd. Obenem se moramo zavedati, da bomo dolgoročno škodovali predvsem sebi, če se v prihodnje ne bomo aktivirali. Ne smemo biti sami sebi največji sovražnik in si dovoliti, da nas vodijo zgolj pretekle izkušnje in čustva.

Potrebno je opraviti evalvacijo naših preteklih aktivnosti s ciljem dobiti jasno sliko, s čim operiramo. Kakšen je naš temelj oziroma osnova, ko razmišljamo o mreženju? Če še nimamo baze poslovnih in socialnih kontaktov, je danes skrajni čas, da si jo uredimo. Ali vemo, kaj je naš trenutni kapital z vidika obstoječih kontaktov? Imamo na enem mestu zabeleženo, koga smo v preteklosti spoznali, kje so oni danes, kaj počnejo, kako dobro jih poznamo in kako dobro oni poznajo nas? Danes smo namreč vredni toliko, kot imamo določenega znanja in koliko pravih oseb poznamo. Manj je pomembno, zakaj nečesa nismo v preteklosti delali, razumeli ali pa ozavestili. Pomembno je, da se danes aktiviramo in se vprašamo, katere izzive moramo rešiti, kakšni so naši cilji za prihodnost in kako nam pri vsem tem lahko pomaga poslovna mreža.

Skušajmo biti proaktivni v smislu, da se začnemo ukvarjati s posamezniki iz obstoječe poslovne mreže in s posamezniki, ki jih še ne poznamo in smo ocenili, da bi nam lahko pomagali. Aktivirajmo se na družabnih omrežjih, zavrtimo kakšen telefon več, pošljimo elektronsko pošto, naredimo vse, kar je potrebno, da stopimo v stik z želeno osebo. Zdaj ni čas za paniko in strah. Poskušajmo iz situacije potegniti najboljše in če se do sedaj nismo ukvarjali z ljudmi, je pravi čas, da to storimo sedaj. Tako bomo lažje pomagali drugim in sebi.

Ne glede na našo obstoječo situacijo in na novo nastale izzive je z vidika dolgoročnega grajenja odnosa in rasti naše mreže izredno pomembno, da ostane naš fokus na sogovorniku. Vedno moramo preveriti, kako so oni, in dobiti morajo jasen signal, da smo tudi mi pripravljeni pomagati njim in ne da smo stopili z njimi v stik zgolj zato, ker imamo izziv.

Škoda je samo, da se mora zgoditi nekaj slabega, da ugotovimo, da smo sami nemočni in da potrebujemo prave osebe v svoji bližini. Bodimo proaktivni in ostanimo povezani.

0 komentarjev

Komentiraj prispevek

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

DRUGI PRISPEVKI

Zakaj je samoanaliza ključna za mreženje?

Zakaj je samoanaliza ključna za mreženje?

Ena večjih in izredno pogostih napak, ki jo delamo v začetni fazi mreženja, je ta, da ne naredimo samoanalize. Zakaj si ne upamo priznati, kje in v čem smo dobri, in...