Prispevki

Zakaj do danes nismo ozavestili, da je tudi mreženje potrebo načrtovati

Slovenci smo strastni športniki. Ogromno nas teče. No, jaz se trudim hitreje premikati noge in se bom samo tokrat dovolil šteti med tekače. Kaj se zgodi, ko si rečemo, da bomo v nekem času pretekli maraton? Večina nas bo iskala nasvete, kako se pravilno lotiti novega izziva. Večina se nas bo zatekla na splet; nekateri bomo aktivirali svojo mrežo in vprašali, kdo koga pozna, ki je dober tekač ali celo trener teka? Na kratko, iskali bomo recept oziroma načrt, kako se pripraviti za maraton? Malo nas je takih, ki bomo obuli prve čevlje in kar začeli teči, čeprav najdemo tudi take heroje. Nič ni drugače z mreženjem: brez načrta, brez sistema, brez treninga ne bo šlo dolgo.

Ena najbolj pogostih napak mreženja je točno ta, da celotnega procesa ne načrtujemo. Zakaj je to tako? Mogoče nam je vse skupaj preveč dostopno; lahko da ne vidimo potenciala v mreženju. Dejstvo je, da ima vsak od nas svoje razloge, zakaj ima ali pa nima svojega sistema mreženja. Prepričan sem, da se pri teku kar hitro zavemo, da vse skupaj ni tako preprosto. Če nimamo kondicije, ne bomo pritekli prav daleč. V športu – pa naj se z njim ukvarjamo amaterko ali profesionalno – se zavedamo, da je za dober rezultat potreben dober načrt in veliko odrekanja. Nič ni drugače z mreženjem. Seveda se lahko mrežimo tudi brez sistema oziroma načrta. Za nekatere je mreženje tako preprosto, da ne potrebujejo nobenih načrtov, sistema dela, nobenih seznamov kontaktov, nobene resne proaktivnosti. Prepričani so, da se je enostavno treba udeleževati dogodkov in da se od tu naprej vse samo lepo zgodi. Taki kar hitro ugotovijo, da žal to ni tako. V takih primerih kar hitro slišimo, da mreženje ne deluje, da je potrata časa in denarja.

Vprašati se moramo, kaj dejansko potrebujemo in kaj želimo doseči z mreženjem? Želimo imeti več poslovnih idej, več prodaje, več informacij ali pa samo ohraniti obstoječi položaj? Žal si premalokrat postavimo vprašanja, kot so: kaj jaz od mreženja potrebujem ali kako lahko obogatim določene posameznike iz svoje mreže? V sklopu mreženja oziroma pri postavitvi nekega sistema se je potrebno zavedati, kakšne resurse imamo v smislu časa in denarja. Ko vemo, kaj želimo, kaj lahko damo in ko vemo, kaj si lahko privoščimo, iščemo ustrezne rešitev na trgu.

Ne smemo pa pozabiti, da je karma v sklopu mreženja izredno aktivna. Pri mreženju se vse vrača in tu karma deluje 110 %. Več kot damo, več se nam vrne.

0 komentarjev

Komentiraj prispevek

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

DRUGI PRISPEVKI

Zakaj je samoanaliza ključna za mreženje?

Zakaj je samoanaliza ključna za mreženje?

Ena večjih in izredno pogostih napak, ki jo delamo v začetni fazi mreženja, je ta, da ne naredimo samoanalize. Zakaj si ne upamo priznati, kje in v čem smo dobri, in...