VIKEND DELAVNICA
POSLOVNEGA IN SOCIALNEGA
MREŽENJA

Zakaj je Vikend delavnica poslovnega in socialnega mreženja prava izbira za vas?

Videli ste že, kako so nekateri uspešni ravno zaradi mreženja, imajo vedno prave informacije, dobro službo, dobro prodajo, priporočila in prave posameznike ob sebi.

Zavedate se, da imate izziv z mreženjem, s tem, kako pristopati do posameznikov, kako jih nagovoriti, kako graditi odnos in kako ohraniti prave posameznike ob sebi.

Ne želite investirati preveč denarja, bi pa vseeno dobili največ za svoj denar. Po drugi strani ste oseba, ki se hitro uči in ki potrebuje zgolj jasne usmeritve, vrhunsko gradivo, odlično delavnico in podporo pri odprtih vprašanjih.

Za vse vas, ki bi želeli v živo, skozi vikend dobiti vse usmeritve, kako se poslovno in socialno mrežiti, samo za vsa smo pripravili »Vikend delavnico poslovnega in socialnega mreženja«.

Kaj so cilji Vikend delavnice?

 

Poglavitni cilj vikend delavnice je, da ozavestite pomen mreženja in postavite temelje, na katerih boste dolgoročno dodatno raziskovali in gradili svoje poslovno mreženje. Zaupajte mi, da vas v dveh dneh varno popeljem v svet poslovnega in socialnega mreženja.

Izvedba Vikend delavnice:

Sobota in nedelja od 8.30 do 18.30

Največ 20 udeležencev

največ 2 osebi iz istega podjetja

Udeleženci Vikend delavnice poslovnega mreženja prejmete:

Vsa potrebna znanja

in vaje za postavitev
osebnega sistema
poslovnega in socialnega mreženja

Več kot 90

strani dolg delovni priročnik,
ki poleg teorije vsebuje tudi
praktične vaje

Nova poznanstva

in v živo boste lahko
preizkusili nove veščine
mreženja, kar je resnično
neprecenljivo

Brezplačen

dostop do vseh e-gradiv kadarkoli po opravljenem izobraževanju

Ekskluzivno vabilo v FB alumni skupino

Dostop do ekskluzivnih vsebin in podpore s strani Boškota in članov alumni skupine

Kaj se boste naučili v sklopu vikend delavnice?
  • 1. Vse o tem, kaj je poslovno in socialno mreženje in katera dejstva so pomembna pri poslovnem in socialnem mreženju? Na kaj moramo biti pozorni in zakaj številne študije kažejo, da imajo ljudje, ki dajo več, kot dobijo, čez čas boljši status in več socialnega kapitala?
  • 2. Kako je potrebno dojemati poslovno in socialno mreženje in kaj vse narediti, da boste nenehno motivirani za dolgoročno poslovno in socialno mreženje? Brez pozitivnega pristopa smo že vnaprej obsojeni na neuspeh.
  • 3. Kako pomembno je zavedati se lastnih ovir/ bolečin pri poslovnem in socialnem mreženju in kako jih odpraviti? Naj te bolečine ne postanejo prevelik zaviralec rasti naše poslovne mreže.
  • 4. Kakšen pomen ima osebna blagovna znamka v poslovnem in socialnem mreženju? Kako ozavestiti, da smo nekaj posebnega in da vsak od nas lahko pomaga oziroma koristi določenim krogu ljudi?
  • 5. Kako postaviti akcijski načrt za izgradnjo poslovne in socialne mreže?
  • 6. Zakaj je ključno, da smo nenehno odprti za mreženje? Kaj v praksi pomeni, da hodimo po svetu z dvignjeno glavo in odprtimi očmi?
  • 7. Zakaj so družbena omrežja pomembna v sklopu mreženja? Katere so dobre strani družabnih omrežjih in kje so pasti, ko govorimo o mreženju?
  • 8. Kako izkoristiti dogodke za rast naše poslovne in socialne mreže? Zakaj je tako pomembno, katere dogodke izberemo? Kako na dogodku pristopamo in spoznavamo nove ljudi?
  • 9. Kako učinkovito uporabiti družbene veščine v sklopu mreženja? 10 zakonov, ki jim moramo slediti, ko se pogovarjamo o družbenih veščinah. Kako začeti small talk, kaj je pomembno in katerih 10 vprašanj nam vedno pride prav?
  • 10. Kaj je glavni namen ustvarjanja zapiskov na dogodku?
  • 11. Kako poskrbimo za obdelavo novega kontakta v 7 korakih? Kdaj je najbolj primeren čas za obdelavo novega kontakta?
  • 12. Zakaj je follow-up pomemben in kakšni so primeri iz prakse?
  • 13. Katere so univerzalne zakonitosti procesa grajenja odnosa? Odnosi bi morali biti vzajemno koristni, ker je tako večja verjetnost, da se bodo takšni odnosi ohranili.
  • 14. Kakšen je pomen povezovanja in deljenja svojih kontaktov drugim? Kakšna mora biti naša miselnost pri povezovanju kontaktov?
  • 15. Kako mreženje izpeljati kot teambulding? Kako razumeti sogovornika in kaj si od njega želimo dobiti? Kakšen je naš cilj ob vsakem kontaktu? Kako pomembno je povezovanje skozi oči zaupanja, grajenja, organizacije in nadgrajevanja poslovnega odnosa.

Razpisani termini. Prijavite se danes.

21. - 22. november 2020

Four Points by Sheraton Ljubljana Mons Pot za Brdom 4, 1000 Ljubljana
}
Čas delavnice 8:30 do 18:30
549,00 EUR DDV že vključen
+ v ceno všteta 2 x dobrodošlica s kavo in manjšim prigrizkom, 2 x kosilo in 2 x odmor s kavo, brezplačno parkiranje za vse udeležence

12. - 13. december 2020

Four Points by Sheraton Ljubljana Mons Pot za Brdom 4, 1000 Ljubljana
}
Čas delavnice 8:30 do 18:30
549,00 EUR DDV že vključen
+ v ceno všteta 2 x dobrodošlica s kavo in manjšim prigrizkom, 2 x kosilo in 2 x odmor s kavo, brezplačno parkiranje za vse udeležence

Naši predavatelji

Boško Praštalo

Boško Praštalo

Z več kot 20-letnimi prodajnimi izkušnjami, ki rad povezuje prave ljudi. V zadnjih letih svojo strast do poslovnega mreženja prenaša tako na posameznike kot na podjetja.

Manca Korelc

Manca Korelc

Samostojna svetovalka z dolgoletnimi izkušnjami v svetu digitalnega marketinga, ki pomaga podjetjem pri uporabi LinkedIna za marketing in prodajo.

Petra Kovač

Petra Kovač

Že več kot 10 let se posveča povezovanju, oblikovanju in nadgrajevanju ekip. S pomočjo njenih teambuildingov ekipe premikajo meje, a ne le v številkah, nagradah in statistiki, temveč v odnosih, komunikaciji, povezanosti in enotnosti.

Darja Brečko Poženel

Darja Brečko Poženel

Z 20-letnimi izkušnjami v marketingu in brandingu z lastno kreativno agencijo DBP brand design studio. Podjetnica, večkrat nagrajena doma in v tujini. Docentka na fakulteti za dizajn.

Verjamem, da ne želite biti taki kot drugi, ki se mrežijo čisto po naključju. Vsi oni govorijo, da je mreženje pomembno, počnejo pa ravno nasprotno oziroma se mrežijo, ko je njim v interesu.

Z ozaveščenim mreženjem, s pravimi veščinami boste točno vedeli, kako in v katero smer bo rastla vaša tako poslovna kot socialna mreža in rast ne bo odvisna zgolj od:

  • Od kraja kje živite.
  • Od službe, kjer kreirate.
  • Od življenjskega stila, ki ga imate.
  • Od vaše volje, da se ukvarjate s posamezniki.

Verjamem, da se tudi vi zavedate, da se po naključju ne zgodi prav veliko. Dvomim, da podjetja, rastejo ali pa obstanejo na trgu čisto po naključju, ampak za uspešno zgodbo stoji vedno prava skupina posameznikov, ki nenehno investira čas, znanje in denar, da bi jim uspelo.

Z Boškotom sva sodelovala dve leti. Mojemu podjetju in meni osebno je pomagal na področju poslovnega mreženja in trženja, Sodelovanje z njim je obrodilo sadove na področju vpeljave novih procesov in izboljšave obstoječih marketinških orodij. Na osebni in poslovni ravni je neverjeten. Seje z njim so navdihujoče in dajejo vam občutek, kot da je vse mogoče. Poleg tega je kadarkoli na voljo, je praktična oseba s hitrimi idejami za vsakodnevne poslovne izzive.

Aleš Čadež

Co-founder & CEO, Kaldi IT
Creating digital masterpieces

»Navdušujoča prodaja in neverjetne poslovno mreženjske lastnosti poleg odlične osebnostim« je stavek, s katerim bi opisal Boška. Skupak z ženo Mirjano sta odlična ekipa in njun pristop do ljudi me je zaljubil v projekt Superbrands, še preden smo začeli sodelovati. Vesel sem, da sem ga spoznal in navdušen, da bova skupaj še bolj sodelovala tudi v prihodnosti.

Aljaž Peklaj

Entrepreneur | Brand & Business Developer |e-Commerce and Digital Marketing Expert
Z Boškotom sodelujem že nekaj let in zlahka rečem, da je eden tistih poslovnih znancev, ki jih želite imeti celo življenje. Njegov pozitiven odnos do ljudi, osupljiv smisel za humor in nenasitna strast do svojega dela so resnično navdihujoči. Njegovo strokovno znanje o prodaji in povezovanju B2B je neprimerljivo, resnično pooseblja to o čemer sam predava. Vsakemu odpre oči glede pomena gradnje in negovanja poslovnih odnosov. Če želite, da vaše podjetje uspeva z novodobno prodajo in plodnim poslovnim omrežjem, je Boško ta, ki vam lahko pomaga doseči svoje cilje.

Manca Korelc

Awarded Marketer Helping B2B Companies Using LinkedIn for Marketing & Sales

Ko gre za prodajo B2B, Boško dejansko naredi, kar govori. Bil je pravi »game changer« za naše podjetje. Našemu prodajnemu timu je prinesel strukturo in še pomembneje, navdih! Je človek integritete in nekdo, na katerega lahko računate, še posebej, ko vam postane težko. Ne glede na situacijo daje rezultate z nasmehom na obrazu in navdihuje ekipe, s katerimi dela, da storijo enako. Razume, da gre pri prodaji za smiselne povezave z ljudmi, njegova široka mreža pa je dokaz, da je mojster svoje obrti.

Domen Rozman

Entrepreneur | Brand & Business Developer | e-Commerce and Digital Marketing Expert

Nimate prave poslovne mreže? Vam manjka poslovnih izzivov in pravih informacij? Potem je skrajni čas, da začnete poslovno mreženje resno planirati in »trenirati«. Vsak dober rezultat zahteva trening in prav tako tudi poslovno mreženje.

Boško Praštalo