Program akademije

Prva faza

Sklop 1
Kaj morate vedeti o mreženju?

Kaj je poslovno mreženje? Kakšna je definicija mreženja? Katera so dejstva o mreženju? Na kaj moramo biti pozorni, kje je naš fokus in zakaj številne študije kažejo, da imajo ljudje, ki dajo več, kot dobijo, čez nekaj časa boljši statusa in več socialnega kapitala? Kako to, da je moč mreženja neomejena? Kaj številke govorijo o poslovnem mreženju? Od česa sta odvisni kvaliteta/ moč naše bodoče poslovne mreže?

Sklop 2
Kakšni so pogledi na mreženje – mindset, fokus in zakaj se mrežiti?

Zakaj vse izhaja iz nas samih in zakaj lahko samo sebe krivimo, če nismo uspešni v mreženju? V osnovi imamo 4 različne mindsete v mreženju oziroma pristope s strani posameznikov. Ali se zavedamo, kakšen je naš mindset in na kaj moramo biti pozorni pri novih posameznikih? Zakaj je za našo motivacijo ključno, da razumemo pomen mreženja, in kateri so naši razlogi, zakaj se želimo mrežiti?

Sklop 3
Kakšen je pomen zavedanja bolečin, ki nas zavirajo v sklopu mreženja?

Zakaj do sedaj nismo uspeli vzpostaviti močne poslovne mreže? Katere so naše ključne bolečine, ki nas ovirajoZakaj si ne smemo zatiskati oči in bežati pred lastnimi bolečinami? Kako na pravi način zaznati bolečino in delati na odpravi le-te? Zakaj smo sami sebi največji sovražnik?

Sklop 4
Kako moram gledati na osebno znamko v sklopu mreženja?

Zakaj je pomembno nenehno delati na osebni znamki? Izredno pomembno je, kdo smo, kakšne so naše aktivnosti, kako nas ostali vidijo? Kakšna je vrednost naše blagovne znamke na trgu? Katerih deset zakonov v mreženju nam lahko pomaga pri grajenju lastne blagovne znamke in pri bolj učinkovitem sistemu mreženja? Kako se bomo nekomu predstavili? Kako ozavestiti, da smo nekaj posebnega in da vsak od nas lahko pomaga oziroma koristi določenim krogu ljudi?

Druga faza

Sklop 5
Kako postaviti akcijski načrt za izgradnjo poslovne mreže?

Kakšen je naš obstoječi sistem mreženja? Ga sploh imamo? Zakaj bomo brez sistema mreženja hitro obupali nad mreženjem? Katerih 5 korakov je potrebno upoštevati pri postavitvi akcijskega načrta za rast mreže? Kako v tej točki vidimo svoje kontakte in kako se lotiti analize obstoječe mreže? Kako pravilno segmentiramo obstoječo bazo? Kaj in kako je potrebno delali s prečiščeno segmentirano bazo? Kako postavimo cilje v sklopu mreženja? Bomo cilje postavili na svoji kvaliteti ali kvantiteti? Bomo imeli en sam ali več ciljev? Kako lahko povežemo svojo mrežo oziroma posameznike s svojimi poklicnimi in osebnimi cilji? Kako načrtno targetirati in analizirati potencialne nove kontakte? Zakaj je pomembno, da vemo, koliko časa in denarja smo pripravljeni investirati v mreženje? Kako pravilno izbrati? Kje se dodatno aktivirati s ciljem doseganja zastavljenih ciljev?

Sklop 6
Zakaj moramo biti nenehno odprti za mreženje?

Zakaj je ključno, da smo nenehno odprti za mreženje? Kaj v praksi pomeni, da hodimo po svetu z dvignjeno glavo in odprtimi očmi? Kje vse se lahko dejansko že danes mrežimo? Kakšen vpliv ima pri tem naš trenutni življenjski slog? Kako biti bolj odprt oziroma dojemljiv za mreženje?

Sklop 7
Kakšen pomen imajo družbena omrežja v sklopu mreženja?

Zakaj so družbena omrežja pomembna v sklopu mreženja? Kdaj se je smiselno aktivirati na določenem družbenem omrežju? Katera so dobre strani družabnih omrežjih in kje so pasti, ko govorimo o mreženju? Kaj vse lahko pridobimo s pravilno uporabo družabnih omrežij? Katera družbena omrežja izbrati in zakaj? Kako LinkedIn uporabiti za mreženje? Druge aktivnosti v vseh fazah mreženja – kako z LinkedInom dopolnimo aktivnosti offline mreženja; kako iskati nove kontakte in kako z njimi ohranjati odnos. Katere možnosti online mreženja še poznamo? – organizacija online dogodkov, pisanje bloga, newsletters, online community

Sklop 8
Kako izkoristiti dogodke za rast naše poslovne mreže?

Kako pravilno izberemo dogodke glede na predhodno določene cilje in trenuten status? Udeležba na dogodku zahteva od nas veliko časa in finančna sredstva? Zakaj je toliko pomembno, katere dogodke izberemo? Kaj vse moramo narediti pred udeležbo na dogodku s ciljem, da izkoristimo potencial dogodka? Kako se udeležimo dogodka sami ali v družbi prijateljev? Kako in kdaj pridemo na dogodek? Kako na dogodku pristopamo in spoznavamo nove ljudi? Kakšna so pravila, ko se predstavljamo novemu sogovorniku? Kriteriji za ocenjevanje kvalitete in uspešnosti udeležbe na izbranem dogodku in na osnovi česa bomo sprejeti odločitev o ponovni udeležbi? Kakšen cilje si moramo postaviti pred dogodkom? Vizitke na dogodku, kaj je njihov namen in česa v nobenem primeru ne smemo početi?

Sklop 9
Kako učinkovito uporabiti družbene veščine v sklopu mreženja?

Zakaj je oseben stik ključen v procesu mreženja? 10 zakonov, ki jim moramo slediti, ko se pogovarjamo o družbenih veščinah. Kje je naš fokus v času pogovora in kje v praksi večina dela napako? Kako začeti small talk? Kaj je pomembno in katerih 10 vprašanj nam vedno pride prav? Na katera štiri vprašanja moramo odgovoriti skozi spoznavni pogovor? Govorica telesa veliko pove o nas samih, na kaj moramo biti dejansko pozorni? Kako prekiniti pogovor, ki ne steče ali pa predlogo traja in da ob tem ne izpademo nevljudni? Načeloma imamo na dogodku izredno malo časa za mreženje in ne sme se nam zgoditi, da obtičimo ob napačnem posamezniku.

Sklop 10
Zakaj in kako ustvarjati zapiske v sklopu poslovnega mreženja?

Kaj je glavni namen ustvarjanja zapiskov na dogodku? Kako najučinkoviteje ustvarjamo zapiske, katere taktike lahko uporabimo, da se pridobi čas za ustvarjanje zapiskov? Katera orodja in aplikacije lahko uporabimo za lažjo organizacijo zapiskov? Katere informacije o novem sogovorniku si moramo zabeležiti? Kdaj je na dogodku najprimernejši čas za ustvarjanje zapiskov in kako pogosto jih delamo?

Tretja faza

Sklop 11
Kakšne so naše aktivnosti po pridobljenem novem kontaktu?

Kako poskrbimo za obdelavo novega kontakta v 7 korakih? Pomembno je, da imamo sistem obdelave novega kontakta. Ne sme se nam zgoditi, da ob vsem vloženemu trudu izgubimo informacije in posledično kontakt. Zakaj ni dobro imeti vseh na novo pridobljenih kontaktov zbranih samo na enem mestu? Kdaj je najbolj primeren čas za obdelavo novega kontakta?

Sklop 12
Zakaj igra follow up ključno vlogo v sklopu mreženja?

Kakšen je namen follow up-a? Kljub izjemnemu pomenu in dejstvu, da brez follow up-a ni kvalitetne poslovne mreže, ga izvaja le 1 od 10 ljudi. Kako izkoristiti neaktivnost drugih in pustiti nepozaben pečat pri svojih kontaktih? 10 ključnih dejstev, ki samo podpirajo dejstvo, da je follow up gorivo naše poslanstvo mreže. Kako najučinkoviteje naredimo follow up pri svojih kontaktih? Kakšna je procedura pravilnega follow up-a? Katerim 3 korakom moramo vedno slediti? Kako pripravimo dober follow up mail, koliko vsebine je treba napisati in kaj naj vsebuje naš podpis? Kdaj je najprimernejši čas za izvajanje follow up-a? Kako spoznavno izkušnjo in follow up izkoristiti za dodatno srečanje? Katere aplikacije in orodja uporabljamo za follow up? Kakšen je pomen družbenih omrežjih pri follow up? Kakšne so aktivnosti in koraki za obvladovanje svojo poslovne mreže, ko ta postane izredno velika?

Sklop 13
Kaj je pomembno pri procesu grajenja odnosa?

Katere so univerzalne zakonitosti procesa grajenja odnosa? Odnosi bi morali biti vzajemno koristni, ker je tako večja verjetnost, da se bodo takšni odnosi ohranili. Veste, katerim 4 procesom moramo v sklopu grajenja odnosa slediti, če želimo biti uspešni? Zakaj je v procesu izgradnje odnosa pomembna univerzalna resnica, da več, kot bomo dali, bomo več dobili? Kakšno vlogo ima zaupanje pri procesu grajenja odnosa?

Sklop 14
Kako nas lahko obogati povezovanje posameznikov znotraj naše mreže?

Kakšen je pomen povezovanja in deljenja svojih kontaktov drugim? Pri grajenju poslovne mreže ne gre za kopičenje nečesa; to ni naš varčevalni račun. Kakšna mora biti naša miselnost pri povezovanju kontaktov? Kdaj je pravi čas, da začnemo povezovati svoje kontakte?

Kakšna so pravila in katere korake moramo opraviti pred povezovanjem dveh potencialnih kontaktov? Kako pripravimo dober povezovalni mail? Kako delamo z VIP kontakti? Kdaj zavrnemo pobudo za povezovanje?

Sklop 15
Kako izkoristiti principe teambuildinga za rast poslovne mreže?

Kaj so ključne točke uspešnega teambuildinga in kako to vključiti v rast poslovne mreže? Kako navezovanje in spoznavanje izpeljati kot igro? Kako v poplavi vsebin in nasvetov poiskati takega, ki ustreza prav vam? Kako nadgraditi poslovne odnose in poslovno mrežo zgraditi v ekipo, v kateri vsak član soustvarja? Kako ste vi lahko tisti, ki vam bodo ljudje prisluhnili, vam zaupali in verjeli v uspeh? Kako je mreženje lahko igra in zabava?

Sklop 16
Kako postati super mrežnik?

Katerim korakom je moramo slediti, da se postanemo super mrežnik? Zakaj bi si nekdo sploh želel postati super mrežnik? Kakšne so prednosti super mrežnika in kdaj postanemo super mrežnik? Zakaj ljudje radi delijo svoje kontakte s super mrežnikom? Kako unovčimo super mrežniški status s ciljem generiranja več posla? Kako razmišljajo super mrežniki, kaj delajo drugače od drugih in kako so organizirani?

Partnerji