Program akademije
Prva faza
Sklop 1
Kaj morate vedeti o mreženju?
Kaj je poslovno mreženje? Kakšna je definicija mreženja? Katera so dejstva o mreženju? Na kaj moramo biti pozorni, kje je naš fokus in zakaj številne študije kažejo, da imajo ljudje, ki dajo več, kot dobijo, čez nekaj časa boljši statusa in več socialnega kapitala? Kako to, da je moč mreženja neomejena? Kaj številke govorijo o poslovnem mreženju? Od česa sta odvisni kvaliteta/ moč naše bodoče poslovne mreže?
Sklop 2
Kakšni so pogledi na mreženje – mindset, fokus in zakaj se mrežiti?
Zakaj vse izhaja iz nas samih in zakaj lahko samo sebe krivimo, če nismo uspešni v mreženju? V osnovi imamo 4 različne mindsete v mreženju oziroma pristope s strani posameznikov. Ali se zavedamo, kakšen je naš mindset in na kaj moramo biti pozorni pri novih posameznikih? Zakaj je za našo motivacijo ključno, da razumemo pomen mreženja, in kateri so naši razlogi, zakaj se želimo mrežiti?
Sklop 3
Kakšen je pomen zavedanja bolečin, ki nas zavirajo v sklopu mreženja?
Zakaj do sedaj nismo uspeli vzpostaviti močne poslovne mreže? Katere so naše ključne bolečine, ki nas ovirajo? Zakaj si ne smemo zatiskati oči in bežati pred lastnimi bolečinami? Kako na pravi način zaznati bolečino in delati na odpravi le-te? Zakaj smo sami sebi največji sovražnik?
Sklop 4
Kako moram gledati na osebno znamko v sklopu mreženja?
Druga faza
Sklop 5
Kako postaviti akcijski načrt za izgradnjo poslovne mreže?
Kakšen je naš obstoječi sistem mreženja? Ga sploh imamo? Zakaj bomo brez sistema mreženja hitro obupali nad mreženjem? Katerih 5 korakov je potrebno upoštevati pri postavitvi akcijskega načrta za rast mreže? Kako v tej točki vidimo svoje kontakte in kako se lotiti analize obstoječe mreže? Kako pravilno segmentiramo obstoječo bazo? Kaj in kako je potrebno delali s prečiščeno segmentirano bazo? Kako postavimo cilje v sklopu mreženja? Bomo cilje postavili na svoji kvaliteti ali kvantiteti? Bomo imeli en sam ali več ciljev? Kako lahko povežemo svojo mrežo oziroma posameznike s svojimi poklicnimi in osebnimi cilji? Kako načrtno targetirati in analizirati potencialne nove kontakte? Zakaj je pomembno, da vemo, koliko časa in denarja smo pripravljeni investirati v mreženje? Kako pravilno izbrati? Kje se dodatno aktivirati s ciljem doseganja zastavljenih ciljev?
Sklop 6
Zakaj moramo biti nenehno odprti za mreženje?
Zakaj je ključno, da smo nenehno odprti za mreženje? Kaj v praksi pomeni, da hodimo po svetu z dvignjeno glavo in odprtimi očmi? Kje vse se lahko dejansko že danes mrežimo? Kakšen vpliv ima pri tem naš trenutni življenjski slog? Kako biti bolj odprt oziroma dojemljiv za mreženje?
Sklop 7
Kakšen pomen imajo družbena omrežja v sklopu mreženja?
Zakaj so družbena omrežja pomembna v sklopu mreženja? Kdaj se je smiselno aktivirati na določenem družbenem omrežju? Katera so dobre strani družabnih omrežjih in kje so pasti, ko govorimo o mreženju? Kaj vse lahko pridobimo s pravilno uporabo družabnih omrežij? Katera družbena omrežja izbrati in zakaj? Kako LinkedIn uporabiti za mreženje? Druge aktivnosti v vseh fazah mreženja – kako z LinkedInom dopolnimo aktivnosti offline mreženja; kako iskati nove kontakte in kako z njimi ohranjati odnos. Katere možnosti online mreženja še poznamo? – organizacija online dogodkov, pisanje bloga, newsletters, online community
Sklop 8
Kako izkoristiti dogodke za rast naše poslovne mreže?
Sklop 9
Kako učinkovito uporabiti družbene veščine v sklopu mreženja?
Sklop 10
Zakaj in kako ustvarjati zapiske v sklopu poslovnega mreženja?
Tretja faza
Sklop 11
Kakšne so naše aktivnosti po pridobljenem novem kontaktu?
Kako poskrbimo za obdelavo novega kontakta v 7 korakih? Pomembno je, da imamo sistem obdelave novega kontakta. Ne sme se nam zgoditi, da ob vsem vloženemu trudu izgubimo informacije in posledično kontakt. Zakaj ni dobro imeti vseh na novo pridobljenih kontaktov zbranih samo na enem mestu? Kdaj je najbolj primeren čas za obdelavo novega kontakta?
Sklop 12
Zakaj igra follow up ključno vlogo v sklopu mreženja?
Kakšen je namen follow up-a? Kljub izjemnemu pomenu in dejstvu, da brez follow up-a ni kvalitetne poslovne mreže, ga izvaja le 1 od 10 ljudi. Kako izkoristiti neaktivnost drugih in pustiti nepozaben pečat pri svojih kontaktih? 10 ključnih dejstev, ki samo podpirajo dejstvo, da je follow up gorivo naše poslanstvo mreže. Kako najučinkoviteje naredimo follow up pri svojih kontaktih? Kakšna je procedura pravilnega follow up-a? Katerim 3 korakom moramo vedno slediti? Kako pripravimo dober follow up mail, koliko vsebine je treba napisati in kaj naj vsebuje naš podpis? Kdaj je najprimernejši čas za izvajanje follow up-a? Kako spoznavno izkušnjo in follow up izkoristiti za dodatno srečanje? Katere aplikacije in orodja uporabljamo za follow up? Kakšen je pomen družbenih omrežjih pri follow up? Kakšne so aktivnosti in koraki za obvladovanje svojo poslovne mreže, ko ta postane izredno velika?