Prispevki

Kako v tej situaciji izkoristiti obstoječe poslovne mreže?

Kako v tej situaciji izkoristiti obstoječe poslovne mreže?

Vsi se zavedamo resnosti nastale situacije. Dejstvo pa je, da se bodo določene zadeve spremenile. Vse, kar se je zgodilo prejšnje leto, prejšnji teden oziroma včeraj, je preteklost; potrebno se je osredotočiti na ta trenutek in na jutri. Kaj torej lahko naredimo, da čim prej pridemo v »normalno stanje«?

Verjamem, da se je marsikdo od vas vprašal, kaj bo jutri, kaj lahko naredim oziroma na koga se lahko obrnem, da rešim nastalo situacijo? Kdo je v še hujši situaciji kot jaz in kako mu lahko pomagam?

Že veste, kako vam pri tem lahko pomaga poslovno mreženje oziroma vaša obstoječa poslovna mreža? To do lista iz naslova poslovnega mreženja za boljši jutri:

  1. Razmislite, kateri so razlogi, da se v preteklosti niste poslovno mrežili in kako bi vam zdaj to prav prišlo? Ozavestite in začnite odstranjevati ovire, ki so vas do sedaj omejevale.
  2. Uredite in analizirajte si bazo obstoječih kontaktov. Cilj je dobiti jasno sliko, kdo dejansko so vaši kontakti.
  3. Aktivirajte se na način, da se začnete ukvarjati s svojimi kontakti. Preverite, kako so, kako jim lahko pomagate oziroma kako lahko oni pomagajo vam.
  4. Razmislite, kaj lahko naredite na družbenih omrežjih. Kako so urejeni vaši profili, kaj lahko posodobite? Kje in kako se lahko dodatno aktivirate?
  5. Razmislite, kdo vam lahko pomaga, ki še ni del vaše poslovne mreže? Za prvi stik uporabite družbena omrežja oziroma prosite za pomoč posameznike iz obstoječe poslovne mreže.
  6. Razmislite, kako lahko povežete posameznike iz obstoječe poslovne mreže? Cilj je, da povežete posameznike, ki se ne poznajo in so lahko drug drugemu koristni.
  7. Razmislite, kaj morate danes narediti na lastni blagovni znamki? Izredno pomembno je, kakšno vrednost, moč ima vaša osebna blagovna znamka v poslovnem svetu.

Velikokrat smo sami sebi največji sovražnik tako, da sami sebe prepričamo, da za nekaj nismo dobri oziroma da nečesa ne moremo narediti. Zdaj ni čas, da razmišljamo tako in da smo posledično zaradi tega pasivni. Bodite proaktivni, opravite klic več; fokus usmerite v svojo poslovno mrežo in svojo prihodnost. Zmaga je v povezovanju.

0 komentarjev

Komentiraj prispevek

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

DRUGI PRISPEVKI

Zakaj je samoanaliza ključna za mreženje?

Zakaj je samoanaliza ključna za mreženje?

Ena večjih in izredno pogostih napak, ki jo delamo v začetni fazi mreženja, je ta, da ne naredimo samoanalize. Zakaj si ne upamo priznati, kje in v čem smo dobri, in...